Här sover en prinsessa


Bild: Trendenser för Mimou

Denna underbara bild hittade jag på Mimous hemsida. Rummet ser ut som ett vitt prinsessrum med den vita järnsängen, de fluffiga kuddarna och med sänghimmeln ovanför sängen. Såå sött! Den som sover där sover nog gott varenda natt...

Varje gång jag tittar in på Mimous hemsida blir jag sugen på att köpa nya kuddar till hemmet. Det är nästan lite farligt att titta in på sidan eftersom kuddarna kostar en (liten) slant. Därför har jag alltid försökt att köpa mina när det är nedsatt pris. Just när är det sovrumskampanj på Länna Möbler och jag måste erkänna att jag är lite sugen på en kudde eller två då jag inte har köpt ett enda klädesplagg på under hela mellandagsrean. 

Kram  
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0