Tjejkväll de luxe




Tjejkvällen blev riktigt lyckad! Kvällen blandades med många skratt, god mat och många färggranna drinkar. Lille Isak fick också uppleva sin första tjejkväll och han verkade väldigt nöjd och belåten med det.

All mat som jag bjöd på igår hade jag tagit från Mingelboken. Istället för att göra tre traditionella rätter blev det mängder med olika sorters plockmat. Trodde att det skulle vara lättare, men att förbereda all mat tog mig 1 ½ dag.... Fast nu i efterhand var det ändå värt all möda.

Kvällens drink blev min personliga favorit appletini. Under kvällen tappade jag tom räkningen hur många olika drinkar som jag blandade. Nästa gång jag är på stan ska jag köpa en riktig shaker. Fick låna Annes shaker igår och den var guld värd om man skulle blanda goda drinkar.

Kram

Kommentarer
Postat av: Carolin

Tack för en kanonkväll igår :)

2012-01-29 @ 18:56:48
Postat av: Helen

Åh vilka härliga bilder :)

2012-02-20 @ 16:19:27
URL: http://heleeens.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0