Fri som en fågel



Bild: Allt om mat

Äntligen! Idag lämnades den sista bolagsdeklarationen in för säsongen! Det betyder att en säsong av hårt slit äntligen är slut och nu är ingen lyckligare än jag. Nu kan jag äntligen leva ett normalt liv utan att behöva känna mig stressad av jobbet. Innan jag gick från kontoret fick jag beröm av min chef för arbetsinsatsen de sista tuffa veckorna. Dessa värmande ord känns extra bra nu när jag lagt all min energi åt jobbet.

Ikväll ska jag fira att jag numera är fri som en fågel! Om stund ska vi och några vänner gå upp mot stan för att köpa lite take-away och sedan kommer det bli fotbolls-EM för hela slanten (kanske inte min typ av firande, men det är ju trots allt Sverige som ska spela). Till efterrätt ska jag slänga ihop en marängsviss med färska jordgubbar, hallon och blåbär. Det hoppas jag kommer bli en riktig succé eftersom jag själv är barnsligt förtjust i efterrätten.

Heja, Sverige!



  


Kommentarer
Postat av: camilla

Då antar jag att du tycker det är lite extra skönt att ta fredag idag?! :) Ser fram emot bilder från ert nya boende! Kommer bli toppen med din goda smak!



Ja hur klantig får man bli? Blir så trött på mig själv.. :P



Fin helg!



Kramar

2012-06-15 @ 18:59:42
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Annster

Härligt!

Kul att det uppskattades :)

2012-06-16 @ 00:27:17
URL: http://annster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0