Lite nytt till handfatet

 
När vi var i Lund i eftermiddags övertalade jag Magnus att köra inom Miljögården. Miljögården kan man säga är Lunds svar på Länna Möbler och Rum 21. Där inne kan man vandra runt i timtals för att titta och känna på alla fina designmöbler i diverse olika prisklasser.
 
Dagens inköp blev inget större än en tvål från Lilla Bruket i doften Mörk Vanilj. Detta är mitt första inköp från Lilla Bruket och jag gillar att produkten är ekologisk och handtillverkad i ett bruk i Varberg.
 
På Miljögården spanade vi även in ett hyllsystem som vi nog ska köpa till arbetsrummet. Tidigare idag fick jag ett mail från Länna Möbler. De skulle ha kampanjpriser på hela sortimentet under Midsommar så jag hoppas att vi kan få det lite billigare. Hoppas hoppas. 
 

Kommentarer
Postat av: camilla

Den där köpte jag i vintras. Hoppas du blir nöjdare än vad jag blev med innehållet! Den doftade alldeles för starkt för min näsa och alldeles för lite vanilj. Men flaskan är fin! ;) Det blir gardiner hos oss också!

Stor kram

2012-06-20 @ 20:02:28
URL: http://vitarummet.blogg.se
Postat av: Therese

Fin den var! Du får säga till om du gillade den. Tycker Länna är så dåliga på att uppge sina erbjudanden och rabatter, de säger heller inte hur länge och har dåliga svarstider eller de svarar inte alls på mailen. Hoppas ni får ett fint firande av Midsommarafton. kramar

2012-06-21 @ 20:38:46
URL: http://sailorswife.se
Postat av: Anonym

http://linnealindelow.blogg.se

2012-06-22 @ 09:55:30
Postat av: Linda

Vilken fin blogg du har, hittade just hit från Vita Rummet. Visst är det toppen med helgpriser på Länna, vi beställde utemöbler. Känns kul när man får lite rabatt sådär. Den där tvålen vill jag verkligen testa men det har inte blivit av än. Du får gärna skriva ett utlåtande sen vad du gillar den eller ej. Ekologiskt lockar mig också.

Hälsningar Linda

2012-06-24 @ 21:26:46
URL: http://alltochelleringet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0