Packa pappas packsäck

 
Min kamerasladd är fortfarande på rymmen och iPhonen glömde jag i all hast på jobbet. Bjuder istället på en bild från min inspirationsmapp.
Bild: Sköna Hem
 
Nu har det gått tre dagar sedan vi fick de nya nycklarna och man märker redan att det nya hemmet börjar ta form. Vi har varit där varenda kväll med flyttlådor och ställt saker på plats. På lördag går det stora flyttlasset med våra "stora" möbler och planen är att vi även flyttar in då. Redan nu tycker jag att det är skönt att ha någolunda ordning i kök, badrum och toalett.
 
Imorgon blir det lite paus från ner- och uppackning av flyttlådor. Då ska jag och några kollegor + respektive spela äventyrsminigolf och äta en bit mat. Det ska bli riktigt trevligt! Eftersom vi har anordnat detta själva är även respektive inbjudna, om företaget anordnar fest är de aldrig medbjudna. Är det så på era jobb också?
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Kul att ni efter lång väntan äntligen fått nyckeln och har börjat flytta in, hoppas det gick bra med stora flyttlasset idag!

Det är samma på mitt jobb att ordnar jobbet någon aktivitet så är aldrig respektive bjuden, lite trist...

Ha det bästa!

Kramar Bella

2012-06-30 @ 22:22:23
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0