Saturday



Bild: Google

Kvällens måltid är gjord efter denna donnans recept

Vilken produktiv dag denna lördag har varit. Började dagen med en lång sovmorgon och sen körde jag bort till kontoret för att tillbringa några timmar framför jobbdatorn. Efter att ha jobbat igenom några deklarationer kände jag att jag hade gjort mitt för den här helgen.

Vi har även hunnit med att beställa nya trädgårdsmöbler. Nu behöver vi bara hitta en bil med dragkrok så vi kan köra hem dem. Det var inte det lättaste att välja utemöbler, men till slut enades vi om en modell som påminner om Röshults till stilen.

Nu blir det snart middag enligt recept som komponerats av Ebba Kleberg von Sydow. Nämligen korriandermarinerad entrecôte, coleslaw och en mexiansk inspirerad fruktsalsa. Sedan avslutar vi middagen med en kolakaka till efterrätt. Mums! Nu väntar vi bara att köttet ska bli klart, innan vi kan hugga in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0