Hallon & rabarberpaj

 
Dagen blev som jag trodde en riktig innesittaredag. Men för att känna att jag gjort något vettigt denna regniga söndag fixade jag ihop en smulpaj med rabarber och hallon som jag fann i frysen. Gillar att göra maträtter som innehåller saker som man har hemma i skafferiet/frysen. Inget krångel med andra ord!
 
Pajen ska vi smaska på till kvällens avsnitt av Solsidan #3. Efter att ha sett reklamen verkar det vara ett avsnitt som passar min smak, där till och med Henrik Larsson kommer att visa sin nuna i rutan.

Kommentarer
Postat av: Emma

ÅH så gott det ser ut! NK burkarna finns kvar, jag köpte fler när jag var där sist! För ca 2 veckor sen:) De är så fina!

Hoppas att du har haft en bra helg!?

Kram Emma

2012-10-15 @ 10:02:03
URL: http://franminsidasett.blogspot.com
Postat av: Elins blogg

Mmm vad gott det ser ut med hallon & rabarberpaj. Jag har fått ett beroende av äppelpajer i olika slag nu på hösten, så himla gott.

Tack för din styrkekommentar, du har rätt man är faktiskt starkare än vad man tror och man blir ännu starkare när man går igenom svåra saker. Man måste försöka tänka postitvit!

Hoppas du får en bra dag. Kramar

2012-10-16 @ 09:09:05
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0