Söndagen mynnar mot sitt slut

Nu har Stora Lilla Kjolen äntligen kommit upp på väggen. 
 
Oj, vad dagarna springer förbi... Nu är snart helgen över och imorgon väntar en ny arbetsvecka. De senaste dagarna har jag fikat med vänner, hälsat två minibebisar välkommen till världen och igår hade jag  tjejmiddag. Ja, dagarna har varit fyllda med roliga aktiviteter. Bloggen har därmed blivit lidande, men det är bara ta nya tag nästa vecka. 
 
Nu ska vi strax sätta oss i bilen för att åka till vänner som ska hjälpa till att äta upp gårdagens efterrätt, pecannötspaj. Jag har aldrig testat att göra pajen tidigare, men det blev riktigt riktigt gott!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elins blogg

Åh så fint det blev! Jag funderar också på att köpa dessa fläktskåp från Ikea som ni har och ha som en byrå i hallen. Men undrar om man kan göra hyllor eller lådor i dem? Vad förvarar ni i dem?

Hoppas du har en bra dag, så skönt med halvdag! Trevlig helg sen också. :)

Kramar

2012-11-02 @ 11:59:03
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se
Postat av: emelie

åh vilken fin tavla! håller med om att dagarna går fort, eller jag finner att de går i perioder. ibland känns det som de står helt stilla och ibland flyger de förbi!

2012-11-06 @ 15:27:26
URL: http://emelierut.blogg.se
Postat av: Elins blogg

Måste bara fråga en sak igen om era fläktskåp, tog ni färgen "härlig" till luckorna eller den mer blanka? Så svårt att bestämma mig! ;-)


Kramar

2012-11-21 @ 14:55:09
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se
Postat av: Elins blogg

Jag måste bara fråga IGEN, haha! Vi har monterat ett FAKTUM-skåp nu och ser att det är 4 st "skruvar" som är synliga på ovansidan, två på varje kortsida. Hade ni också så? Vi köpte ett "väggskåp" istället för "fläktskåp" för att måtten var bättre på den. Men ringde till Ikea nu och dem sa att fläktskåpen också har så. Hur har ni gjort? Det ser ju inte ut som att ni har så på erat!

Förlåt om jag är jobbig! Hoppas du har en bra lördagskväll. :)

Kramar

2012-11-24 @ 16:59:21
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0