Halva veckan är nu passerad

Ett vackert körsbärsris pryder nu köksbordet. Ett stort plus i kanten är att ett ris håller mycket bättre än vanliga snittblommor. Även om det är snyggt med snittblommor tycker jag samtidigt att det är "tråkiga" pengar eftersom mina dör efter några dagar. Detta riset köpte jag för 2,5 vecka sedan och det är lika fint fortfarande. 
 
Halva veckan är nu avklarad och jag har även hunnit med att träna tre pass. Trots att det var M:s födelsedag igår så tyckte han att jag skulle iväg till mitt favoritpass på hela veckan. Men efter passet firade vi hans födelsedag genom att gå ut och äta. Mer firande blir det till helgen med våra familjer och om någon vecka ska han ha fest med vännerna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0