En bra dag

 
Mysbyxorna på och de härligaste gå-hemma-tofflorna från Shepard som är en present från M:s föräldrar är bland det skönaste som man kan ha på sig efter en dag på jobb och gym. Egentligen finns det inget behov att ha på sig tofflorna för vi har det så varmt härhemma, men jag har på dem för myskänslans skull.
 
Idag har jag klarat av både träning, handla present till M som fyller år nästa vecka och gjort mitt livs bästa klädfynd till mig själv. Jag svävar verkligen på moln! Om det inte hade varit så dåligt fotoljus hade ni fått se min nya svarta skönhet. Lovar att fota den till helgen...
 
Nu ska jag ta en varm dusch innan jag kryper ner i sängen.

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

Vilka söta innetofflor, ser mysiga ut!

Visst är det så härligt när man gör riktiga fynd, jag är som du coh svävar då på moln ;-)

Ha en fin helg!

Kram

2013-02-01 @ 10:32:35
URL: http://www.femme.se/starwoman/
Postat av: Annacecilia

Sötaste innetofflorna:)

2013-02-01 @ 21:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0