Gult livar upp

 
Gult är inte fult! I lagom dos är det riktigt fint. Den lilla påskliljan livar verkligen upp vårt hem. I fredags var inga knoppar utslagna men nu blommar den för fullt. 
 
Denna helgen har verkligen gått i vännernas tecken. Igår var jag på en supertrevlig födelsedagsmiddag hos Marlena och idag har Jenny och Carolin varit här och vi har lagat mat tillsammans. Vi gjorde baconinlindad kyckling med varm phiadelphiasås. Det blev supergott och Carolin som inte gillar någon ostsmak gav rätten riktigt högt betyg. 
 
Imorgon ska jag försöka gå till jobbet igen. Jag är egentligen sjukskriven till mitten av april, men jag har mycket att göra på jobbet och har därför svårt att vara hemma när jag egentligen är "frisk". Så imorgon ska jag åter bege mig till jobbet, trots min brutna arm... 

Kommentarer
Postat av: Annacecilia

Jättefint med gula blommor,är alltid övertygad om att gult är min favotitfärg på våren:)

Svar: Gult livar verkligen upp! Hoppas att våren har kommit längre i Lund för imorgon tar vi en påsktripp dit.
Cicci

2013-03-26 @ 01:54:56
Postat av: camilla

Fint! Måste köpa hem lite vårblommor och sätta i Marimekkoskålarna. :)

Tack för ditt tips! Nu kommer jag säkert ha beslutsångest av allt gott jag vill baka.

Kramar

2013-03-26 @ 08:13:40
URL: http://camillasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0