My best friends

 
Dessa två är mina trotjänare just nu. Jag skulle inte klara mig en dag utan Cream de Corps och handkräm från Love & Toast. Riktigt dryga krämer båda två som används dagligen för att hålla min hud mjuk och len.
 
Min senaste handkräm doftar underbart av honey & coconut. Märket finner ni bland annat på Åhléns och Nelly.se. Jag upptäckte att Nelly hade ett större sortiment än mitt lokala Åhléns.
 
Nästa gång ska jag testa deras duschtvål. Jag har provluktat på deras clementintvål och den doftade helt amazing för att uttrycka sig á la Mellon. Vem vill inte gå runt och dofta svagt av clementin? 

Kommentarer
Postat av: Elins blogg

Måste testa, tack för tipset!

Hoppas du har en bra lördag!

Kramar

2013-03-09 @ 11:44:36
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0